Nyheter

Glad sommar!

Vi önskar er alla en härlig sommar!

Kansliet kommer att hålla semesterstängt under veckorna:

25, 26, 29, 30 och 32.

Vi öppnar åter den 12 augusti med ordinarie tider.

Under sommaruppehållet går det bra att:

– Skicka e-post till oss på email hidden; JavaScript is required

– Lämna meddelande på telefonsvararen.

tel.: 031 – 12 10 03

Observera dock att svarstiderna kan bli längre än vanligt, då vi endast kollar av mejl och röstmeddelanden de veckor vi har öppet. Om du anmäler dig till en aktivitet under denna period, vänligen uppge namn, telefonnummer och e-postadress i ditt meddelande.

Med varma sommarhälsningar,
Mag- och tarmföreningen i Göteborgsområdet