Semesterstängt på kansliet
Kansliet har semesterstängt v. 28 – 31 och öppnar åter den 6 augusti. Det går bra att tala in meddelanden på telefonsvararen och även att skicka e-post under denna period då någon kommer att kolla av telefonsvararen och e-posten. Om ni anmäler er till någon aktivitet var god ange namn och telefonnummer samt e-post.
Kansliet önskar alla en riktigt skön sommar.